Nowy rok i info

Hej! Po dość długiej przerwie, bo aż dwu-miesięcznej postanowiłam wrócić na bloga. Postaram się zostać bez przerw jak najdłużej! Podczas gdy mnie nawet  rok 2017 nie doczekał się mojego powrotu...

Życzę Wam, aby ten rok był najlepszym rokiem, zarówno w grze, jak i w rzeczywistości ♥.

Od mojej nieobecności dodano nowe konie i teren. Może na blogu nie było mnie, za to na SSO byłam cały czas. Mam nadzieję, że zostaniecie tu i pokażecie swoją aktywność, bo bez niej nie ma motywacji! Miejcie też na uwadze, że mam wiele spraw w realu- jak każdy. Blog to w pewnym sensie odskocznia od rzeczywistości. Wkładam w niego wiele pracy i staram się jak mogę.

Dzisiaj wpadłam na pomysł, aby zrobić sesję z moim Connemarą ♥. Macie tu jedno zdjęcie!



Pamiętajcie, że 11 marca ten blog świętuje pierwszą rocznicę!


Komentarze