Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany!


Cześć!

Tak, znowu to zrobiłam. Znowu zostawiłam bloga na jakiś czas. Chciałabym Was za to bardzo przerosić. Kompletnie nie miałam pomysłów na posty ale już napływają do mojej głowy i podjęłam decyzję o powrocie. Bardzo lubię pisać posty bo wiem, że piszę je dla kogoś, a nie tak "o" dla siebie. W tym poście przedstawię Wam zmiany, które zaszły podczas mojej nieobecności na blogu.

Całkowita zmiana wyglądu bloga 

Tak, pewnie nie mogłaś/eś wypatrzeć już na ten stary, nudny motyw. Jeśli pomyślałeś/aś "tak" to się nie przejmuj bo ja sama tak twierdzę. Któregoś dnia zebrałam się i zaczęłam kombinować na wszystkie sposoby, aby nie było śladu po starym motywie. Nie powiem Wam czy jestem zadowolona bo raczej dla mnie liczy się Wasze zdanie. Mam nadzieję, że wyrazicie swoją opinię w komentarzach!

Zmiana wyglądu postaci

Właśnie zobaczyłam, że nie widzieliście nawet mojej postaci po całkowitej zmianie wyglądu kształtu twarzy i zmiany koloru oczu. Jeśli chodzi o fryzury to w międzyczasie miałam ich chyba z 7. Nudzą mi się z prędkością światła i zmieniam je jak przysłowiowe 'rękawiczki'.



Zmiana stylu pisania

Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam ale wydaje mi się, że mój styl pisania postów się zmienił. Nie jestem nawet w stanie określić kiedy i jak no ale się stało. Nawet lepiej mi się pisze w takiej formie. Liczę na wasze zdanie na ten temat!


Nie zmieniło się

No więc, jeśli chodzi o server to możecie być spokojni - nadal jestem na Lasku (Emerald Forest).



No więc to chyba na tyle. 
~ Olivia 

Komentarze